Free As in Freedom

Tuesday, April 11, 2006

در باغ شهادت را نبندید

هواپيماي حامل رييس مجلس و هيات همراه كه براي شركت در اجلاس مجالس كشور‌هاي اسلامي عازم استانبول تركيه بود، پس از برخاستن از فرودگاه مهرآباد به دليل نقص فني مجدداً به تهران بازگشت.
به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، رييس مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص بروز اشكال فني گفت: به هنگام برخاستن هواپيما از فرودگاه مهرآباد، هواپيما دچار لرزش‌هاي نامتعارف شد و پس از مدتي پرواز در بررسي مشخص شد اشكال در يكي از چرخ‌هاي عقب هواپيما مي‌باشد.
وي افزود: هر چند به تشخيص خلبان و كادر فني پرواز مانعي براي ادامه مسير و نشستن در فرودگاه استانبول وجود نداشت اما براي رعايت احتياط تشخيص داده شد مجدداً به تهران بازگرديم.
رييس مجلس همچنين گفت: پس از نشستن هواپيما درفرودگاه مهرآباد معلوم شد يكي از چرخ‌هاي عقب هواپيما تركيده است.
حدادعادل در پايان گفت: نشست در فرودگاه استانبول با يك چرخ تركيده هواپيما كاملا ممكن بود اما زيبا نبود و مثل آن بود كه در هنگام رفتن به ميهماني بخشي از لباس مهمان كثيف شود و بجاي برگشت به منزل و تعويض لباس با همان وضعيت ناپسند به مهماني برود.
رييس مجلس در پاسخ به خبرنگاران مبني بر اينكه آيا اين سفر انجام خواهد شد يا خير؟ گفت: با فاصله كوتاهي مشكل برطرف خواهد شد و ما عازم استانبول خواهيم شد.

نقل از ایسنا

نوشته شده توسط مهدی حسن‌پور در ساعت 8:21 AM | ارسال نظر