Free As in Freedom

Tuesday, June 21, 2005

همه جدا از هم باشند از امروز


بنا به نوشته روزنامه اکونومیست در پی اعلام رای احمدی نژاد قیمت چادر عربی در بازار بورس تهران شدیدا بالا رفت و قیمت تیغ ریش تراشی در عرض شش ساعت از 73 درصد کاهش یافت. همچنین قیمت انواع دستمال یزدی و چفیه و بوگیر در بازار افزایش یافت. در حال حاضر یک گروه وسیع از جذاب ترین خوش تیپ های تهران به رهبری محمود خاله سوسکه اینا در مجلس و جاهای دیگر مشغول تشریح برنامه های فرهنگی و اجتماعی احمدی نژاد برای زنان و جوانان و مردم هستند.
احمدی نژاد گفت: بورس در حکم قماربازی است و باید بساط این گونه کارها در کشور برچیده شود.
شکرالله عطارزاده نمایندگان مجلس طرفدار احمدی نژاد خطوط سیاست فرهنگی احمدی نژاد را اعلام کرد:
- کرامت زن در اماکن عمومی باید حفظ شود.( در اماکن خصوصی لازم نیست.)
- مردان نباید با نگاه شهوت طلبی و هوس انگیز به زنان بنگرند.( مردان حق ندارند مثل احمدی نژاد به زنان نگاه کنند.)
- دولت با روشنفکرانی که از القاء سکس برای مبارزه با نظام استفاده می کنند، مبارزه می کند.
- دولت با تعبیه شهداء در جایگاههای ویژه روحیه افکار عمومی را بالا می برد( دولت تلاش می کند برای ایجاد نشاط در جوانان سرهر چهارراه یک اسکلت هم نصب کند.)

همچنین لاله افتخاری عضو فراکسیون اصولگرایان بقیه خطوط فرهنگی احمدی نژآد را چنین اعلام کرد:
- پارک های زنان و مردان باید از هم جدا شود.( فقط مردان حق دارند در پارک ها به مردان مواد مخدر بفروشند، زنانی که مواد مخدر در پارک ها تولید می کنند فقط حق فروش به زنان را دارند.)
- حتی الامکان خانواده هایی که از زنان و مردان ترکیب می شود تلاش کنند تا از رفتن به پارک خودداری کنند تا صیانت خانواده انجام شود.( خانواده هایی که به امید خدا زن یا شوهرشان مرده است می توانند به پارک بروند.)
- خانواده هایی که هنوز از زن و مرد تشکیل می شوند می توانند در حیاط خانه شان بصورت جداگانه از حیاط استفاده کنند.
- سینمای زنان باید از مردان جدا شود. و زن های بازیگر حق ندارند در فیلم هایی که مردان تماشا می کنند بازی کنند، مردان بازیگر هم حق ندارند در فیلم هایی که زنان تماشا می کنند بازی کنند.
- فیلم های سینمای زنان فقط باید توسط کارگردانان زن ساخته شود، البته کارگردانان زن برای ساختن فیلم باید از پیاده روی مخصوص زنان و آسانسور مخصوص زنان و توالت و تاکسی مخصوص زنان استفاده کنند.
- زنان راننده حق ندارند از بزرگراههایی که مردان در آن رانندگی می کنند، رانندگی کنند.
- زنان و مردان باید از قطارهای جداگانه استفاده کنند. خانواده ها می توانند قبل از سوار شدن به قطار از هم طلاق بگیرند و به محض پیاده شدن از قطار دوباره با هم ازدواج کنند. به همین دلیل در ایستگاههای قطار دفتر عقد و ازدواج هم دایر است.
- دانشگاه های زنان و مردان باید جدا شود.
- سایر اماکن باید برای زنان جدا شود. ( سایر اماکن شامل بقیه اماکن می شود.)
- جداسازی باعث بالا رفتن درصد امنیت خانم ها و آقایان می شود.( با توجه به اینکه معمولا مشاهده شده است که در جوامع مختلف زنان و مردان وقتی همدیگر را می بینند به هم حمله می کنند و همدیگر را گاز می گیرند، لذا حفظ امنیت آنان ضروری است.)
- جداسازی زنان و مردان در دانشگاه باعث افزایش بازدهی می شود. در این مورد شهردار تهران بررسی های فراوانی در مورد گاوداری ها انجام داده است و همچنین با توجه به تجربیات شخصی و تشکیلاتی اش این تصمیم را گرفته است

و ادامه داستان...

نوشته شده توسط مهدی حسن‌پور در ساعت 4:44 PM | ارسال نظر