Free As in Freedom

Wednesday, June 22, 2005

یه کلمه حرف حساب

خدمت تو دردانه مجهول الهویه که comment داده بودی باید عرض کنم که :

1. من تا به حال از تو و امثال تو حرف حساب نشنیدم که این بخواد بار دوم بشه.
2. این که میگی رفقای ما (اصلاح طلبها) بخاطر فلان چیز و بهمان چیز (دلایل واهی) بازداشت شدن (که البته نه فقط بازداشت، که ترور هم شدن، که بی خود و بی جهت استیضاح هم شدن و برکنار هم شدن و ...) معنیش اینه که این مدت که گفتی کشور رو انگشتای اصلاح طلبها نگشت.
3. مردم ما هیچ وقت و به هیچ کس (غیر از حضرت امام) به اندازه خاتمی رای ندادند... این همون معجزه است که ازش یاد کردی. خوبه یادآوری کنم که خاتمی برای 4 سال دوم بیشتر از 4 سال اول آورد.
4. کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودش رو به خواب زده، هرگز... (در جواب اینکه گفتید نه ما خریم یا مودبانه تر خوابیم و نه شما).
5. اینکه ما لیاقت نداشتیم یا داشتیم رو تو بند 3 گفتم... شماها برای اینکه نمیتونید عشق مردم به مردم سالاری دینی رو ببینید کاندیداهای مردمی رو رد صلاحیت میکنید... حالا نمیتونید ببینید که مردم میخوان یکی از شما رو رد صلاحیت کنن
6. من نتونستم منظورت رو از آدمی که موفق بوده بفهمم.... اگه منظورت آقای شهرداره خیلی خوبه که بدونید آقای احمدی نژاد حتی تو استان اردبیل که جزو افتخاراتش هست که به مردم اونجا خدمت کرده و اونجا رو گلستون کرده و استاندار نمونه شده نتیجه ای بهتر از نفر ششم نداشته...

1. محسن مهر عليزاده 111465
2. محمد باقر قاليباف 106272
3. اكبر هاشمی بهرمانی 95490
4. مصطفی معين 67134
5. مهدی كروبی 53906
6. محمود احمدی نژاد 34090
7. علی اردشير لاريجانی 7766

قطعا اردبیلی ها ایشون رو خیلی بهتر از من و شما میشناسن چون به هر حال خدمتگذار مردم اونجا بوده.
واقعیت اینه که انتخابات شوراها برگزار شد، هیچ کس رای نداد و احمدی نژاد شد شهردار تهران... یه چیز دیگه اینکه ایشون اگه واقعا تشنه قدرت نیست و شیفته خدمت است، خوب شهرداری تهران جای کوچیکی نیست واسه خدمت چرا از یک سال قبل از همه امکانات شهرداری برای جذب قشر خاصی از مردم به نفع خودش استفاده کرده ؟!

...

نوشته شده توسط مهدی حسن‌پور در ساعت 11:24 AM | ارسال نظر