Free As in Freedom

Monday, July 25, 2005

متهمان به جای زندان جراحی می شوند


اصلاحات در قوه قضائیه ادامه دارد. در پی شدت گرفتن اصلاحات قضائی اکبر گنجی محکوم به عمل جراحی شد. قوه قضائیه تصمیم گرفته است که اکبر گنجی را به هر قیمت شده است عمل جراحی کند. در حالی که گنجی و همسرش اعلام می کنند که گنجی همچنان در اعتصاب غذاست، سالارکیا، تحفه جدیدالتاسیس قوه قضائیه اعلام کرد: گنجی در اعتصاب غذا نیست و حال این مددجو خوب است و به زودی عمل می شود. یکی از پزشکان بیمارستان میلاد گفت: گنجی آمادگی پذیرش داروی بیهوشی را ندارد و بیهوش کردن وی به معنای ارتکاب قتل است. اما مرتضوی گفته اگر پزشکان میلاد این کار را نکنند، او یک تیم پزشکی از بیمارستان دیگری به آنجا خواهد آورد. پزشک بیمارستان میلاد گفت: هر نوع عمل جراحی برای گنجی خطرناک است، اما معصومه شفیعی گفت: مرتضوی اصرار دارد که گنجی عمل جراحی شود و ما می ترسیم. ظاهرا قرار است مجازات های جدید علاوه بر مجازات زندان و اعدام و تبعید و شلاق و این جور چیزها، به مجازات های قبلی اضافه شود:

- از این به بعد هرکس در مورد رهبری حرف بزند به سرعت بیهوش شده و مورد عمل جراحی قرار می گیرد.
- اگر پزشکان و جراحان حاضر به جراحی بیماران نشوند، خود مرتضوی به عنوان جراح و محسنی اژه ای به عنوان متخصص بیهوشی او را عمل می کنند.
- از این به بعد هرکس درخواست رفراندوم کند، بدون بیهوشی مورد عمل جراحی قلب باز قرار می گیرد و پزشکان حق ندارند بعد از عمل او را به هوش بیاورند.
- کلیه کسانی که به نظام اهانت کنند، چه لازم باشد و چه نباشد، محکوم به عمل جراحی دیسک کمر هستند. عمل جراحی توسط بازجویان سابق انجام می شود.
- کسانی که جرائم شان سنگین نباشد از این به بعد به جای زندان مورد عمل آپاندیس قرار می گیرند.
- از این به بعد بیمارستان میلاد به نام بیمارستان امور کارکنان، شعبه 1411 نامیده می شود و کلیه بازجویان و قضات موظفند در قبل از جراحی همه را بازجویی و پس از بازجویی همه را جراحی کنند.

و باقی ماجرا...

نوشته شده توسط مهدی حسن‌پور در ساعت 1:41 PM | ارسال نظر