Free As in Freedom

Wednesday, August 10, 2005

بخشنامه جدید هیات دولت


در راستای صادر شدن نسیم تحقق دولت اسلامی، بخشنامه زیر برای کلیه سازمانهای دولتی ارسال شده و لازم الاجراست.

۱. در کلیه قراردادهای نفتی از این به بعد عمل زشت و مذموم و غیرارزشی مزایده و مناقصه کان لم یکن تلقی شده، باید به جای آن « قسامه» به جا بیاورند، یعنی چهل نفر از نمایندگان نفتی باید قسم بخورند و شهادت بدهند که قراردادشان به نفع امت شهیدپرور و آبادگر ایران است.
۲. از این پس کلیه سمینارها و سمپوزیوم ها بای نحو کان لغو شده و به جای آن برادران متعهد و مسوول موظفند که « اعتکاف » کرده به مدت چهل روز امساک کنند و روزه بگیرند و مباحث را پیگیری و هماهنگ کنند.
۳. کلیه کارکنان دولتی سازمانها و نهادها که با خط مشی رئیس جمهور و مبانی ارزشی هماهنگ نیستند می بایست توبه کرده، به درگاه خداوند « استعاذه» کنند تا هماهنگی کامل بوجود بیاید و کارگزینی ادارات می بایست برتمام مراحل توبه و استعاذه نظارت کند.
۴. کلیه سازمانهای اداری موظفند همکاران سابق را که ذوب نشده اند، جهت ذوب مناسب به اصفهان ارسال و پس از تبدیل همکار مذکور وی را در ظروف مناسب بسته بندی کرده و جهت استخدام بفرستند. در مورد کسانی که سابقه دوم خردادی دارند، باید تعهد داده که « استحاله» شوند. برای استحاله مناسب کلیه ادارات موظفند یک بشکه نمک در کارگزینی نصب کنند.
۵. در حوزه عملکرد اجرایی کلیه کارکنان موظفند پس از انجام وظایف برای کمک گرفتن از خداوند متعال برای بهبود امور دعای توسل به جا بیاورند. در برنامه های دراز مدت دعای جوشن کبیر خوانده شود و در امور روزانه دعای جوشن صغیر مکفی است. ضمنا کارکنان امور مالی موظفند در بیست روز آخر ماه برای رسیدن حقوق کارکنان دعای فرج بخوانند.
۶. در امور سیاست خارجی کلیه اعضای هیات های مذاکره قبل از آغاز مذاکره، امن یجیب قرائت کنند تا به اهداف استراتژیک نظام برسیم و در صورت ایجاد بحران در روابط بین المللی هیات مذاکره موظفند که برای پیروزی بر دشمنان نذر کرده و ادا نمایند.

برادر دینی و نوکر خدمتگذار- الاحقر محمود احمدی نژاد


نقل از اینجا

نوشته شده توسط مهدی حسن‌پور در ساعت 12:52 PM | ارسال نظر