Free As in Freedom

Friday, September 30, 2005

مث ليلا، مث مجنون


واسه آقا جواد (مهرداد سابق) که عاشق شده

بده دستاتو تو دستام
تا با هم كلبه بسازيم
كلبه ای پر از من و تو
از من و تو ما بسازيم
دور بشيم از همه مردم
واسه درد هم بميريم
با ستاره ها بخوابيم
با ترانه جون بگيريم
كلبه ای از سازه عشق
باغچه ای و حوض و گلدون
سر تو باشه رو شونم
مثل ليلا، مثل مجنون
تو بشی مادر گلها
من بشم بابای بارون
من واسه تو واسه من
كلبه ای می خوام كه تو باغچش پر باشه از ياسمن
حياطشم، سرتاسرش باشه چمن
فقط واسه تو واسه من
تو كلبمون خدا باشه
خوشبختی مون قد تموم آسمون
صاف و بی انتها باشه
كلبه ای از سازه عشق
باغچه ای و حوض و گلدون
سر تو باشه رو شونم
مثل ليلا، مثل مجنون
تو بشی مادر گلها
من بشم بابای بارون
بده دستاتو تو دستام
تا با هم كلبه بسازيم
كلبه ای پر از من و تو
از من و تو ما بسازيم
دور بشيم از همه مردم
واسه درد هم بميريم
با ستاره ها بخوابيم
با ترانه جون بگيريم
كلبه ای از سازه عشق
باغچه ای و حوض و گلدون
سر تو باشه رو شونم
مثل ليلا، مثل مجنون
تو بشی مادر گلها
من بشم بابای بارون

نوشته شده توسط مهدی حسن‌پور در ساعت 9:00 PM | ارسال نظر