Free As in Freedom

Tuesday, October 24, 2006

زنان بزایند که دو بچه کم است

دیگر مطمئن شدم که دولت نهم آمده تا ظهور موعود را تسریع کند.بیکاری بیداد می کند.فساد، تجاوز، فقر، حاشیه نشینی، انفجار جمعیت، ترافیک سرسام آور،اقتصاد متورم،روابط بین المللی فشل.... و خلاصه گند و کثافت است که همین طور از سر و رویمان بالا می رود و آن وقت آقای پرزیدنت در نطق های پشت سر هم و بی وقفه خود اعلام می کنند که با شعار« دو بچه کافی است» مخالف اند!!
معجزه هزاره سوم در آخرین اظهارات خود در جلسه‌ مشترك دولت و مجلس گفته است : « اين‌كه مي‌گويند دو بچه كافي است، من با اين امر مخالف هستم. كشور ما داراي ظرفيت‌هاي فراواني است. ظرفيت دارد كه فرزندان زيادي در آن رشد پيدا كنند، حتي ظرفيت حضور 120 ميليون نفر را نيز داراست. اين غربي‌ها خود دچار مشكل هستند و چون رشد جمعيت‌شان منفي است، از اين امر نگران هستند ! و مي‌ترسند كه جمعيت ما زياد شود و ما بر آنها غلبه كنيم، به همين خاطر مشكل خودشان را به ديگر كشورها صادر مي‌كنند.».
رئیس جمهور که در ادامه اظهارات مثل همیشه ناگهانی اش ظاهرا خواسته دست تفقدی هم بر سر زنان بکشد تا یادشان برود که بر سر موضوع ورود زنان به استادیوم چه عوام فریبی جذابی را به نمایش گذاشت ، گفته : « ظرفيت اشتغال در كشور ما خيلي زياد است، من معتقدم خانم‌هاي متاهل مي‌توانند نيمه‌وقت كار كنند، ولي حقوق كامل بگيرند.»
چرا که کشور ما این فضا را دارد که 120 میلیون جمعیت داشته باشد!

ادامه داستان...

نوشته شده توسط مهدی حسن‌پور در ساعت 11:21 PM | ارسال نظر