Free As in Freedom

Thursday, April 05, 2007

Top Ten Tips for not burning out in Open Source


قابل توجه خودم، آلن، نویدها، بهنام، سینا، عباس و خیلی از پیش کسوتها و جوونترها و خلاصه صغیر و کبیر جماعت لینوکس کار...

«این روزا دیگه رسما مغزم داشت میترکید و البته میدونم که تنها نیستم. با بعضی از کسایی که حس وحال منو داشتن صحبت کردم. میبینید که مشکل اوبونتوه و اُپن سورس اعتیاد آوره. ما صبح تا شب داریم روشون کار میکنیم و غافلیم از تاثیری که این فعالیتها دارن رو زندگی ما میذارن.
لطفا فکر نکنید که میخوام بهتون بگم بیخیال اوبونتو و اُپن سورس بشیدها ولی حس میکنم قبل از اینکه مریض، تنها، طلاق گرفته یا دپرس بشید باید یه تعادلی بین این فعالیت ها و زندگیتون برقرار کنید.
این ۱۰ نکته، نکاتی هست که من افرادی که دارن تو این زمینه کار میکنن توصیه میکنم.»

حتما حتما حتما این ۱۰ نکته رو با دقت چند بار از بالا به پایین و پایین به بالا بخونید و عمل کنید ;-)

نوشته شده توسط مهدی حسن‌پور در ساعت 3:19 PM | ارسال نظر