Free As in Freedom

Sunday, October 23, 2005

ممنوعیت ورود کالا از کره جنوبی در پی رای علیه ایران این کشور در آژانس انرژی هسته ای


نبوغ از حد گذشته است. واقعا گاهي اوقات آدم از اينکه مي بيند هموطنان ايراني چه فکرهاي تازه اي به ذهن‌شان مي رسد، از خوشحالي اشک توي چشمانش جمع مي شود. چه کسي فکر مي کرد دولت ايران و رئيس جمهور محترم منتخب شوراي نگهبان بتوانند عقل شان را روي هم بگذارند و بعد از کلي فکر کردن، در اين دنيايي که ما هيچ دشمني نداريم و اين همه به دشمن نياز داريم، کره جنوبي را کشف کنند و واردات را از اين کشور ممنوع کنند.

من که به سهم خودم از کره جنوبي متنفرم، اين کشور در طول تاريخ ايران بدترين دشمني ها را در حق ملت ما کرده است. يکي از کارشناسان برخي از دلايلي که باعث قطع رابطه ايران با کره جنوبي شد، به شرح زير برشمرد:
۱- کره جنوبي همزمان با حمله مغول ها در قرن هشتم بيشترين کمک را به آنان کرد تا مردم نيشابور را قتل عام کنند. شخصي کروي به نام "پارک سون جيل" با نام مستعار سون جيلاي خان در تمام مدت قتل عام ملت ايران در کنار چنگيزخان بود.
۲- کره جنوبي در قتل امير کبير نقش داشت و اولين بار فردي به نام" کيم جونگ باب" با نام مستعار محمدعلي باب در ترويج بهائيت نقش داشت و همين شخص مزدور بود که در پشت صحنه قتل اميرکبير را اداره مي کرد.
۳- بر اساس اسنادي که سه روز قبل کشف شده است، کودتاي 28 مرداد توسط يکي از عوامل مرموز کرده جنوبي انجام شد، نام اين عامل مرموز « کيم ايل جون» بود که با نام مستعار کيم روزولت يا کرميت روزولت در کودتاي آمريکا عليه ملي کردن نفت و اورانيوم توسط دولت ملي اسلامي آسيد محمد مصدق نقش داشت.
۴- در تمام مدت جنگ تحميلي کره جنوبي مواد شيميايي را بطور مرموزي توسط آلماني ها و هواپيماهاي سوپراستاندارد ساخت ال جي را توسط فرانسوي ها به صدام داد و از اين طريق دشمني خود را با اسلام و جمهوري اسلامي اثبات کرد.
۵- در طول سه سال گذشته کره جنوبي با ممنوع کردن حجاب در مدارس پاريس و حمايت ازشبکه هاي تلويزيوني در لس آنجلس و ايجاد فشار بر مسلمانان پاکستاني در لندن بيشترين نقش را در حمايت از دشمنان اسلام بازي کرد.
۶- در طول سالهاي گذشته کره جنوبي با ترويج اتومبيل هاي باصطلاح دوو و هيوندا و پرايد در ايران که از طريق عناصر نزديک به کارگزاران صورت گرفت، رانندگان ايراني را مجبور به تندروي در جاده ها کرد و تعداد بسيار زيادي از ايرانيان در اثر توطئه هاي کمپاني جاسوسي صنعتي نظامي دوو در جاده چالوس و هراز به شهادت رسيدند.
۷- در طول پنج سال گذشته اکثر تصاوير مستهجن و ضد اخلاقي در ايران توسط تلويزيون هاي کثيف باصطلاح ال جي دريافت شده و بسياري از مفاسد اخلاقي توسط عوامل ال جي در ايران رواج داده شده است.

در راستاي همه موارد فوق ايران اعلام کرد که به دليل مخالفت انگليس، آلمان و فرانسه با انرژي اتمي که با تحريک آمريکا و اسرائيل صورت گرفته است، واردات کالا از کره جنوبي قطع مي شود. قرار است دولت ايران به کشور دوست و برادر کره شمالي کمک هايي بکند تا اين کشور عدالت پرور و مهرورز بتواند مشت محکمي به دهان کره جنوبي زده و توليد خود را بالا ببرد تا ايران بتواند به جاي کره جنوبي از کره شمالي کالاهاي خود را وارد کند.

نوشته شده توسط مهدی حسن‌پور در ساعت 8:04 PM | ارسال نظر