Free As in Freedom

Sunday, April 23, 2006

Hezardastan.org's New Look & Feel

بالاخره بعد از چندین ماه کار و زحمت و عرق جبین ریختن ظاهر و سیستم سایت هزاردستان رو عوض کردم...
خیلی خیلی خیلی خیلی باید تشکر کنم از آلن باغومیان به خاطر تنظیماتی که مجبور شد روی سرورشون انجام بده و فضایی که هنوز پولش رو حساب نکردم...

متن خبر:

وب سایت هزاردستان در آغاز راه یک وب سایت کاملا ایستا بود که امکان بروز رسانی و مشارکتهای گروهی در آن بسیار دشوار می نمود. به پیشنهاد تعدادی از دوستان و بازدیدکنندگان محترم سایت مبنی بر تغییر سیستم سایت به گونه ای که امکان بروزآوری و مشارکتهای عمومی ساده تر در آن فراهم شود و همچنین با توجه به هدف اصلی سایت که تهیه راهنماها و مقالات آزاد می باشد٬ سیستم توسعه مستندات Wiki و از میان انواع نرم افزارهای ویکی٬ MoinMoin که دارای امکانات و قابلیت های خوب و کاملی می باشد٬ در نظر گرفته شد.‌ترجمه فارسی MoinMoin و طراحی قالب آن توسط سایت هزاردستان و راست به چپ نویسی آن توسط دوست ارجمند آقای Nir Soffer که در طول ماههای گذشته زحمات بسیاری متحمل شدند٬ انجام شده است.
وب سایت جدید هزاردستان همانند نسخه قبل بر روی سرویس دهنده شرکت تالار وب قراردارد که شایسته است در همین مجال از طرف این سایت و بازدیدکنندگان آن٬ از زحمات دوست بزرگوار آقای آلن باغومیان و مدیران محترم شرکت تالاروب کمال تشکر و قدردانی را نماییم.

نوشته شده توسط مهدی حسن‌پور در ساعت 12:17 PM | ارسال نظر