Free As in Freedom

Wednesday, October 26, 2005

برای انتخاب دختر نمونه ايراني نظر بدهید


رئيس شوراي فرهنگي، اجتماعي زنان گفت: نظر سنجي از مردم براي نحوه انتخاب دختر نمونه ايراني از امروز آغاز مي شود.
منيره نوبخت افزود: طي درخواستي كه از سوي كارشناسان و صاحبنظران براي دريافت اطلاعات بيشتر و نظرات عمومي مردم جهت معيارهاي انتخاب دختر نمونه سال از اين شورا بعمل آمد، شوراي فرهنگي، اجتماعي زنان از امروز در سايت شبكه با ارائه فرمي به اين مهم توجه كرده است.
وي گفت:هم زمان با مطرح شدن طرح انتخاب دختر نمونه برخي‌ها در ارتباط با اجراي اين طرح انتقادات،نگراني‌ها و پيشنهاداتي داشتند كه سئوالات اين نظرسنجي براي شفاف شدن نظرات افراد و نيز اصلاح و رفع موانع نگران كننده در همين رابطه تهيه شده است.

نوبخت افزود: نظرسنجي‌ انتخاب دختر نمونه حداكثر دو هفته در سايت شبكه موجود است اما اگر اين نظرسنجي به زمان بيشتري نياز داشته باشد به تمديد اين مدت توجه خواهد شد.

وي با بيان اينكه نظرسنجي دختر نمونه سال با استقبال خوبي مواجه خواهد شد گفت:ارائه ديدگاهها و نظرات در اين خصوص ‌نشان دهنده اين واقعيت است كه انتخاب دختر نمونه از توجه جامعه برخوردار شده است.

نوبخت امكان اجراي اين طرح در سال اول را براي شهر تهران اعلام كرد و افزود: معمولا مشابه اين نظرسنجي‌ها در تهران و جامعه آماري هزار تا 1500 نفر از كل مناطق شهر تهران بود.

نقل از آفتاب

نوشته شده توسط مهدی حسن‌پور در ساعت 9:12 PM | ارسال نظر