Free As in Freedom

Saturday, May 14, 2005

نامزد بازی تمام شد

بالاخره امروز زمان ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری تمام شد. غلامحسین الهام سخنگوی شورای نگهبان در اعتراض به روند جاری ثبت نام گفت: « برخی ثبت‌نام کنندگان که شرايط و معيارهای آنها با جايگاه فرهنگ جامعه متناسب نيست، شايد در تضعيف و تحقير جايگاه رياست جمهوری تعهدی ندارند يا برای تفنن به اين اقدام دست می ‌زنند. »
او در بخش دیگری از سخنانش آمار جالبی میدهد: « ۸۲ نفر از ثبت نام کنندگان، بيکارند و ۸۵ نفرشان نيز حداقل يک تا شش بار در دوره های مختلف انتخابات رياست جمهوری و مجلس شورای اسلامی رد صلاحيت شده‌ اند. »
از جمله ثبت نام کنندگان انتخابات که خاطر آقای الهام را آزرده کرده، کشاورزی از اهالی روستای گورادل اردبيل بوده که می گويد در صورت رئيس جمهور شدن علاوه بر اينکه کروبی را وزير آموزش و پرورش و خاتمی را وزير کشاورزی کابينه اش خواهد کرد، تلاش می ‌کند تا هفت ميليون و پانصد هزار روستايی کشور بتوانند محصول سيب‌ زمينی خود را به طور شايسته به بازار عرضه کنند تا دلالان با سود بيشتر آن را گران نکنند و شرايط را به نوعی فراهم خواهد کرد تا زايمان در کشور راحت‌ تر شود و با افزايش جمعيت، ايران به کشوری قوی تر تبديل شود.

اینجا، اینجا، اینجا، اینجا و اینجا میتونید تصاویر نامزدها رو در روزهای اول تا امروز در حال ثبت نام ببینید... در بین نامزدها آدمهای جالبی هم پیدا میشن از جمله اونی که یه پلاکارد به گردن آویزون کرده، اون آقا پسری که نصف شماست ولی میخواد رئیس جمهور بشه، اون خانوم با موهای بلوند پریشون و البته زیبای خفته جناح راست که نمیگم کیه ولی حتما خودتون حدث میزنید... ;)

نوشته شده توسط مهدی حسن‌پور در ساعت 11:25 PM | ارسال نظر