Free As in Freedom

Friday, May 13, 2005

پنجاه میلیون امین دانلود فایرفاکس


بنیاد موزیلا ( Mozilla Foundation ) گذشتن تعداد دانلودهای مرورگر اینترنتی محبوب Mozilla/Firefox از مرز 50 میلیون دانلود را جشن میگیرد.
در این جشن تعدادی سکه بسیار زیبا با نشان Firefox به تعدادی از کاربران که با اتفاقات جالبی سراغ Firefox آمده اند و یا با کار جالبی اقدام به تشویق سایر کابران برای استفاده از Firefox نموده اند اهدا شد. یک هدیه بسیار نفیس نیز برای 50 میلیون امین نفری که Firefox را دانلود کرده است در نظر گرفته شده که بزودی به وی اهدا خواهد شد.
ضمنا بنیاد موزیلا اعلام کرده « اگر شما نیز کار جالبی برای گسترش Firefox انجام داده اید و یا با اتفاق جالبی سراغ Firefox آمده اید، داستان رو برای ما نیز به آدرس ایمیل fifty@spreadfirefox.com بفرستید چون هنوز 26 سکه دیگر برای اهدا به کاربران بیشتر باقی مانده. »

نسخه جدید 1.0.4 مرورگر Mozilla/Firefox نیز چهارشنبه 11 می عرضه شد در این نسخه تعدادی رفع اشکالهای امنیتی و بهینه سازی صورت گرفته است که لیست کامل این رفع اشکالها و تغییرات را میتوانید اینجا ببینید.
توضیح اینکه Firefox یک مرورگر اینترنتی رایگان و کدباز از بنیاد نرم افزاری موزیلا است که قطعا با یک بار استفاده از آن دیگر سراغ Internet Explorer مایکروسافت نخواهید رفت...

Firefox 1.0.4 را برای نصب در Windows از اینجا، برای نصب در Linux از اینجا و برای نصب در Mac OS X از اینجا دریافت نمایید.

نوشته شده توسط مهدی حسن‌پور در ساعت 10:41 AM | ارسال نظر