Free As in Freedom

Sunday, October 30, 2005

جز یک مورد، بقیه تکذیب می شود


در محله خاني آباد متولد شده ومي گويد بچه درسخواني بوده است. ليسانس مکانيک راکه از دانشگاه خواجه نصير مي گيرد همزمان از کلاسهاي بازيگري امين تارخ نيز فارغ التحصيل مي شود .علاوه بر آن در کلاس هاي بازيگري و کارگرداني سمندريان شرکت مي کند .خودش مي گويد اولين بار در سريال عيد آن سالها جلوي دوربين رفته است : "اين کار شايد از لحاظ تجربه يکي ازبهترين کارهاي من بود چرا که با کارگردانی مانند سعيد ابراهيم فر کارکردم واين براي من يک لبخند به همراه داشت .به خاطر مي آورم اولين روزي که براي بستن قرارداد کار رفته بودم از من پرسيد درس مي خواني گفتم : بله .گفت : يک قولي به من بده درست را به خاطر سينما وتلويزيون رها نکني من همان جا قول دادم و بر سر قولم هم ماندم .گاهي فکر مي کنم چه قول بدي دادم چرا که هنوزم من خودم را يک دانشجو مي بينم ."

و ادامه داستان...

نوشته شده توسط مهدی حسن‌پور در ساعت 10:21 AM | ارسال نظر