Free As in Freedom

Monday, December 05, 2005

نسل قهرمانان تمام شد، جز گنجی


می گویند: «آدم افراطی هر جا که برود و هر چه بشود افراطی خواهد بود.حال ممکن است گاه به افراط باشد و گاه به تفریط یا شاید آن سوی اسب بیافتد و گاه این سوی اسب اما هیچ گاه سواره نخواهد بود»

محسن مخملباف که در کارنامه اش هم فیلمهایی با مضمون «توبه نصوح» ساخته و هم «سکس و فلسفه»، اینروزها در خارج از کشور، به دام تفریطی افتاده که می گوید : الا و بلا به ایران نمی آیم!

نقل است که این کارگردان مطرح و با استعداد، طی روزهایی که در حوزه هنری همه کار می کرده اگر جنبنده ای را با چهره ای خلاف «شرع مورد نظرش» می دیده، با سر و کله خود به طرفش هجوم می آورده است.

چه بسا هنوز هستند افرادی که نسبت به مخملباف دل چرکین باشند؛ چرا که عموما، وی (بالاخص) با زنانی که «حجاب کامل نداشتند»، رفتاری ناشایست داشته که حتی بسیاری شنیده و دیده اند که مخملباف حتی قیچی به دست ، موهای بیرون آمده زنان را می چید.احتمالا اگر مخملباف همچنان به همان افکار پیشینش دچار بود، گیسی برای خانواده اش نمی گذاشت!

مخملباف که اینروزها در ایتالیا به سر می برد در گفتگو با نشریه «آکي ــ ادکرونوس اينترنشنال» گفت: خوشبختانه افغانستان حکومتی غرب گرا و متاسفانه ایران حکومت دين مدار دارد !

و ادامه داستان...

نوشته شده توسط مهدی حسن‌پور در ساعت 9:04 AM | ارسال نظر