Free As in Freedom

Tuesday, January 03, 2006

Persian Ubuntu 5.10 Guide Released

« نسخه جدیدی از راهنمای فارسی Ubuntu برای Ubuntu 5.10 آماده شده است. در نسخه جدید که بر اساس Ubuntu 5.10 تنظیم و آماده شده٬ سوالات و پاسخ های جدیدی که مورد سوال اغلب کاربران Ubuntu 5.10 بوده اضافه شده است. برای مشاهده نسخه جدید راهنما اینجا و برای مشاهده تغییرات صورت گرفته اینجا کلیک کنید. قطعا نظرات٬ انتقادات و پیشنهادات شما کاربران محترم موجب غنی تر شدن و قابل استفاده تر شدن راهنما خواهد شد. »

این چند وقته برای تموم کردن این راهنما جدا خسته شدم٬ شبا تا ساعت یک دو و صبحها هم دیگه حداکثر شیش پاشدم٬ امروز هم صبح ساعت پنج پا شدم چون باید میرفتم قزوین درست یک ساعت تو راه بیهوش بودم تا رسیدم قزوین... خدا رو شکر نزدیک قزوین چون موبایل آقای بغل دستی زنگ زد بیدار شدم٬ خدا بهم رحم کرد... قزوین شهر خطرناکیه باید با هوشیاری کامل وارد این خطه شهیدپرور شد ;)

از همه دوستانی هم که تو سایت تکنوتاکس برای این نسخه راهنما نظر دادن و بنده رو واقعا شرمنده کردن صمیمانه تشکر میکنم و برای همشون آرزوی موفقیت...

نوشته شده توسط مهدی حسن‌پور در ساعت 8:09 PM | ارسال نظر